Informacije za naročila

               040/645-159

    Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

 

header-trgovinateddy

 

header baby

 

Orientacija

Prijava

Košarica

 x 
Košarica je prazna

Vračilo/Reklamacija pošiljke

Veljavnost naročila

Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje. Kupec lahko odstopi od naročila v 8-dneh po prejemu blaga. V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oz. telefon. Cena velja od dneva naročila do dostave blaga.

Vračilo izdelkov / Odstop od naročila

POMEMBNO!!!

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. Vkolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in je po preteku čakalnega roka dostavljalca so vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo. STROŠEK NEPREVZEMA NAROČILA STANE 25,00 EUR in vključujejo administrativne stroške, stroške pakiranja, pošiljanja in vračila pošiljke ter pogodbeno kazen.


Pred prevzemom paketa, preverite da le ta ni poškodovan, v primeru da so poškodbe transporta vidne, le to zabeležite ob podpisu prevzema, saj za poškodovane pakete zaradi transporta odgovarja dostavna služba in ne prodajalec. Ko podpišete da ste paket prevzeli s tem tudi soglašate, da ste prevzeli nepoškodovan paket. Poškodbe zaradi transporta se reklamira dostavni službi, kjer izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času. V primeru poškodovane embalaže, ni nujno, da je vsebina tudi poškodovana, a je smotrno zabeležiti dostavljalcu.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete v rokih skladnih s 43. Členom Zakona o varstvu potrošnika.Kupljeno blago morate vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini brez sledov uporabe ter z vso pripadajočo dokumentacijo. Vse morebitne stroške vračila krije kupec. Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh. Vračilo je kupnina ne pa tudi znesek dostave. Na željo kupca pa lahko kupnino delno ali v celoti upoštevamo kot dobropis pri morebitnem drugem nakupu.

Podjetje blaga ni dolžno sprejeti, če je blago uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, če si je stranka premislila brez predhodnega preklica naročila, razen, če se obravnava kot reklamacija in je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec/prejemnik to takoj sporočil podjetju ali dostavljalcu, od katerega je blago prejel. Priložena mora biti kopija originalnega računa oziroma drugo dokazilo, da je bilo blago kupljeno pri prodajalcu, kateremu se vrača.

Naslov za vračilo blaga je: RISP Andreja Drnovšek s.p., Rožna ulica 9, 8210 Trebnje

Pozor pri nakupu preko spletne trgovine;

  • previdno odprite embalažo proizvoda in jo ohranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričan, da vam artikel ustreza
  • pazite, da pri rokovanju z artiklom ne pride do poškodb in prask
  • artikli, na katerih so vidne sledi uporabe (prah, praske, madeži, umazanija) niso primerni za vračilo, ker so higiensko oporečni
  • vidne sledi montaže so poškodbe, ki nastanejo pri sestavi izdelkov (npr.vozičkov).

V kolikor niste prepričani, da izdelek ustreza vašim zahtevam, ga ne sestavljajte.Če želite izdelek v zakonsko določenem roku vrniti, ga ne smete uporabljati.Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da lahko izdelek odprete, ga pregledate in v primeru, da vam ne ustreza, ali če so bila vaša pričakovanja glede izdelka drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu okvarjen oziroma ne deluje. V tem primeru morate nakup reklamirati.

Vračilo kupnine

Če odstopite od naročila vam vrnemo kupnino (zmanjšano za strošek dostave). Strošek vračila blaga pri odstopu od naročila krije kupec. Denar vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-dneh po prejemu pisnega sporočila o odstopu od naročila, oz. vrnitvi blaga. Izdelkov izdelanih po naročilu po meri ni možno vrniti! Vrnjene pakete z odkupnino ne sprejemamo!

Reklamacije pošiljk

V primeru morebitnih reklamacij ali dodatnih informacij v zvezi z izdelki, nam to sporočite na naslov: RISP Andreja Drnovšek s.p., Rožna ulica 9, Trebnje, po elektronski pošti Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.%20">Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. ali mobilni telefon 040 645 159

Blago lahko reklamirate, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Izdelkov izdelanih po naročilu po meri ni možno vrniti!

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške se o tem najprej dogovorite preko el. naslova: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.%20">Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

V primeru, da ste prejeli paket poškodovan (med transportom), le tega takoj reklamirajte vašemu dostavljalcu in nas obvestite na e-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.%20">Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate..

Če ste prejeli napačen izdelek ali izdelek z napako nas takoj obvestite na e-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.%20">Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. . Izdelek Vam bomo zamenjali ali vam vrnili vaš denar. Stroške pošiljanja novega artikla krijemo mi.

Ustreznost izdelkov

Zaradi različno kvalitetnih prikazovalnikov slik ali drugih vzrokov, lahko pride do odstopanj v barvnih odtenkih. Prizadevamo si, da bi fotografije predstavljale realistično sliko izdelka. Še vedno pa je mogoče, da je percepcija posameznega izdelka preko fotografije drugačna, kot je lahko kasneje pri fizičnem stiku z izdelkom. Prav tako lahko barva izdelka na zaslonu računalnika bistveno odstopa od prave barve izdelka, na kar pa žal ne moremo vplivati. Pridržujemo si tudi pravico do morebitnih napak v opisu posameznih izdelkov.

Garancija

Minimalni garancijski rok za izdelke je skladno z veljavno zakonodajo v Republiki Sloveniji 12 mesecev. V času garancijskega roka za servisiranje izdelka poskrbimo mi. Izdelek, za katerega uveljavljate garancijo skupaj z računom in dostavite na naš naslov.

Garancijska izjava

Jamčimo za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.

Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka kupcu.

Če vaš izdelek ne bo popravljen v 45 dneh od sprejema v popravilo, bomo vaš izdelek zamenjali z novim.

Čas v katerem vam je zagotovljen servis, vzdrževanje, nadomestni deli in priklopne aparate je vsaj 3 krat daljši od originalnega garancijskega roka (ne velja za podaljšan garancijski rok).

Popravila na domu zaradi zahtevnosti in neprenosljivosti sodobne servisne opreme, ter razpoložljivosti rezervnih delov niso mogoča.

Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa v okvari.

Če pooblaščeni servis ugotovi, da je za nedelovanje izdelka kriva neprimerna uporaba ali vzdrževanje oz. kakršnokoli nepooblaščeno poseganje v izdelek bodo kupcu zaračunani stroški popravila ter poštnina oz. stroški diagnostike ali pregleda.

TOP
Avtorske pravice © 2015 Otroška trgovina Teddy
Vse pravice pridržane.