Informacije za naročila

               040/645-159

    Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

 

header-trgovinateddy

 

header baby

 

Orientacija

Prijava

Košarica

 x 
Košarica je prazna

Vračilo/Reklamacija pošiljke

Veljavnost naročila

Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje. Kupec lahko odstopi od naročila v 8-dneh po prejemu blaga. V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oz. telefon. Cena velja od dneva naročila do dostave blaga.

Vračilo izdelkov / Odstop od naročila

POMEMBNO!!!

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. Vkolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in je po preteku čakalnega roka dostavljalca so vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo. STROŠEK NEPREVZEMA NAROČILA STANE 25,00 EUR in vključujejo administrativne stroške, stroške pakiranja, pošiljanja in vračila pošiljke ter pogodbeno kazen.


Pred prevzemom paketa, preverite da le ta ni poškodovan, v primeru da so poškodbe transporta vidne, le to zabeležite ob podpisu prevzema, saj za poškodovane pakete zaradi transporta odgovarja dostavna služba in ne prodajalec. Ko podpišete da ste paket prevzeli s tem tudi soglašate, da ste prevzeli nepoškodovan paket. Poškodbe zaradi transporta se reklamira dostavni službi, kjer izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času. V primeru poškodovane embalaže, ni nujno, da je vsebina tudi poškodovana, a je smotrno zabeležiti dostavljalcu.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete v rokih skladnih s 43. Členom Zakona o varstvu potrošnika.Kupljeno blago morate vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini brez sledov uporabe ter z vso pripadajočo dokumentacijo. Vse morebitne stroške vračila krije kupec. Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh. Vračilo je kupnina ne pa tudi znesek dostave. Na željo kupca pa lahko kupnino delno ali v celoti upoštevamo kot dobropis pri morebitnem drugem nakupu.

Podjetje blaga ni dolžno sprejeti, če je blago uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, če si je stranka premislila brez predhodnega preklica naročila, razen, če se obravnava kot reklamacija in je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec/prejemnik to takoj sporočil podjetju ali dostavljalcu, od katerega je blago prejel. Priložena mora biti kopija originalnega računa oziroma drugo dokazilo, da je bilo blago kupljeno pri prodajalcu, kateremu se vrača.

Naslov za vračilo blaga je: RISP Andreja Drnovšek s.p., Rožna ulica 9, 8210 Trebnje

Pozor pri nakupu preko spletne trgovine;

  • previdno odprite embalažo proizvoda in jo ohranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričan, da vam artikel ustreza
  • pazite, da pri rokovanju z artiklom ne pride do poškodb in prask
  • artikli, na katerih so vidne sledi uporabe (prah, praske, madeži, umazanija) niso primerni za vračilo, ker so higiensko oporečni
  • vidne sledi montaže so poškodbe, ki nastanejo pri sestavi izdelkov (npr.vozičkov).

V kolikor niste prepričani, da izdelek ustreza vašim zahtevam, ga ne sestavljajte.Če želite izdelek v zakonsko določenem roku vrniti, ga ne smete uporabljati.Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da lahko izdelek odprete, ga pregledate in v primeru, da vam ne ustreza, ali če so bila vaša pričakovanja glede izdelka drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu okvarjen oziroma ne deluje. V tem primeru morate nakup reklamirati.

Vračilo kupnine

Če odstopite od naročila vam vrnemo kupnino (zmanjšano za strošek dostave). Strošek vračila blaga pri odstopu od naročila krije kupec. Denar vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-dneh po prejemu pisnega sporočila o odstopu od naročila, oz. vrnitvi blaga. Izdelkov izdelanih po naročilu po meri ni možno vrniti! Vrnjene pakete z odkupnino ne sprejemamo!

Reklamacije pošiljk

V primeru morebitnih reklamacij ali dodatnih informacij v zvezi z izdelki, nam to sporočite na naslov: RISP Andreja Drnovšek s.p., Rožna ulica 9, Trebnje, po elektronski pošti Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.%20">Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. ali mobilni telefon 040 645 159

Blago lahko reklamirate, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Izdelkov izdelanih po naročilu po meri ni možno vrniti!

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške se o tem najprej dogovorite preko el. naslova: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.%20">Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

V primeru, da ste prejeli paket poškodovan (med transportom), le tega takoj reklamirajte vašemu dostavljalcu in nas obvestite na e-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.%20">Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate..

Če ste prejeli napačen izdelek ali izdelek z napako nas takoj obvestite na e-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.%20">Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. . Izdelek Vam bomo zamenjali ali vam vrnili vaš denar. Stroške pošiljanja novega artikla krijemo mi.

Ustreznost izdelkov

Zaradi različno kvalitetnih prikazovalnikov slik ali drugih vzrokov, lahko pride do odstopanj v barvnih odtenkih. Prizadevamo si, da bi fotografije predstavljale realistično sliko izdelka. Še vedno pa je mogoče, da je percepcija posameznega izdelka preko fotografije drugačna, kot je lahko kasneje pri fizičnem stiku z izdelkom. Prav tako lahko barva izdelka na zaslonu računalnika bistveno odstopa od prave barve izdelka, na kar pa žal ne moremo vplivati. Pridržujemo si tudi pravico do morebitnih napak v opisu posameznih izdelkov.

Garancija

Minimalni garancijski rok za izdelke je skladno z veljavno zakonodajo v Republiki Sloveniji 12 mesecev. V času garancijskega roka za servisiranje izdelka poskrbimo mi. Izdelek, za katerega uveljavljate garancijo skupaj z računom in dostavite na naš naslov.

Garancijska izjava

Jamčimo za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.

Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka kupcu.

Če vaš izdelek ne bo popravljen v 45 dneh od sprejema v popravilo, bomo vaš izdelek zamenjali z novim.

Čas v katerem vam je zagotovljen servis, vzdrževanje, nadomestni deli in priklopne aparate je vsaj 3 krat daljši od originalnega garancijskega roka (ne velja za podaljšan garancijski rok).

Popravila na domu zaradi zahtevnosti in neprenosljivosti sodobne servisne opreme, ter razpoložljivosti rezervnih delov niso mogoča.

Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa v okvari.

Če pooblaščeni servis ugotovi, da je za nedelovanje izdelka kriva neprimerna uporaba ali vzdrževanje oz. kakršnokoli nepooblaščeno poseganje v izdelek bodo kupcu zaračunani stroški popravila ter poštnina oz. stroški diagnostike ali pregleda.

Pakiranje in dostava

 

Pakiranje in dostava

LEPO VAS PROSIMO ZA PRAVOČASEN PREVZEM PAKETA

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. Vkolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in je po preteku čakalnega roka na pošti petnajst (15) dni vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo. STROŠEK NEPREVZEMA NAROČILA STANE 25,00 EUR in vključujejo administrativne stroške, stroške pakiranja, pošiljanja in vračila pošiljke ter pogodbeno kazen.

 

Dostava

Dobavljivost posameznega artikla je prikazana na strani artikla. Blago na zalogi prejmete v 1-14 dni. Trudimo se, da je blago stalno na zalogi, v kolikor ne bo, vas o tem pisno obvestimo, tudi glede dobavljivosti posameznega artikla.

Dostavna služba, si pridržuje pravico na primeren način preveriti istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente) z namenom izročitve naročenega blaga pravemu naročniku.Dostava izdelka je zaključena, ko vam dostavljavec preda paket oz. ko prevzamete paket. Prevzem pošiljke potrdite z lastnoročnim podpisom, vendar preverite da paket ni poškodovan, saj s podpisom ob prevzemu hkrati sprejemate pogoje dostavne službe. Če se vam zdi da je paket poškodovan zahtevajte zapisnik in paket zavrnite z zapisnikom o poškodbi!

Če med poskusom dostave niste dosegljivi na izbranem naslovu, vas bo dostavljavec poklical na vaš posredovano tel. št., ter ponovno  dostavil naročeno blago - po vnaprej dogovorjenem času z vami. Če ponovna dostava ne bo uspešna, se paket vrne pošiljatelju. Dostavna služba oz. dostava izdelkov se vrši do vhodnih vrat hišne številke naslova. V primeru da stanujete v nadstropju morate za prenos naročenega blaga od vrat naslova v stanovanje poskrbeti sami.

Naročene izdelke pošiljamo na naslov, ki ga je kupec vnesel med postopkom naročila blaga. Izdelke dostavljamo na območju Slovenije. Na željo kupca in na njegove stroške blago, po predhodnem dogovoru, lahko dostavimo tudi izven območja Slovenije. Stroške dostave v tem primeru zaračunamo po ceniku GLS ali Pošte Slovenije za mednarodne poslovne pakete. V primeru dostave izven območja Slovenije, storitev odkupnina ni mogoča. Za pohištvene elemente ki presegajo to težo se dostava obračuna naknadno glede na lokacijo dostave. V primeru zavrnjene ali neprevzete pošiljke s strani kupca brez predhodno navedenega razloga ali predhodnega obvestila o odstopu nakupa na naše kontakte, vam zaračunavamo stroške nastale s pošiljanjem v obe smeri.

Za dostavo imamo sklenjeno pogodbo z GLS dostavno službo.

Podjetje RISP Andreja Drnovšek s.p.. ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja izdelkov zaradi vojne ali civilnega nemiru, stavk, prenehanja dela v industriji, neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali katere koli druge višje sile.

Varovanje osebnih podatkov

Varstvo potrošnikov

Spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov, kot tudi poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu.

Zbiranje osebnih podatkov

Obvezujemo se, da bodo kakršnikoli osebni podatki pridobljeni preko spletne strani www.trgovina-teddy.si v celoti ostali v lasti podjetja RISP Andreja Drnovšek s.p., in bodo služili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugačno obliko uporabe posredovanih podatkov. Z vsemi posredovanimi osebnimi podatki bomo brezpogojno ravnali v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Osebni podatek je informacija, ki vas identificira: vaše ime, priimek, telefon, elektronski ali navadni naslov. Vaše podatke zbiramo v primeru izvedbe spletnega nakupa, naročila kuponov, e-kuponov ter naročilu na e-novice in ostale e-publikacije. Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne strani www.trgovina-teddy.si, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugačno obliko uporabe posredovanih podatkov (naročilo kuponov ali e-kuponov, naročila na e-novice), ki se lahko uporabljajo za drugačne namene.

Varovanje osebnih podatkov

Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja RISP Andreja Drnovšek s.p.,. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in v skladu z evropsko zakonodajo.

Če se vaši osebni podatki (pošta številka, naslov ali e-naslov, telefonska številka) spremenijo, nas, prosimo, o tem obvestite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.%20">Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. .

Podjetje RISP Andreja Drnovšek s.p., ne odgovarja za morebitne napake, ki so posledica posredovanja napačnih podatkov ob izpolnjevanju spletnega obrazca spletne trgovine.

Podatki na straneh

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine . Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.

Omejitev odgovornosti

Vsebine spletnega mesta so informativnega značaja, zato podjetje RISP Andreja Drnovšek s.p., ne prevzema nikakršne odgovornosti za točnost in popolnost objavljenih podatkov ali za kakršnokoli morebitno škodo, ki bi obiskovalcu nastala, kot posledica uporabe informacij na spletnem mestu. Podjetje RISP Andreja Drnovšek s.p., bo z vzdrževanjem vsebin spletnega mesta skušal zagotavljati njihovo ažurnost in točnost podatkov, vendar ne jamči in ne prevzema nobene odgovornosti za njihovo točnost in celovitost. Vsi uporabniki objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost. Podjetje si pridržuje pravico do spreminjanja, dodajanja ali ukinitve spletnih cen (v celoti ali delno) brez predhodnega opozorila.

Možnost plačila

 

V spletni trgovini www.trgovina-teddy.si je možno plačilo je na naš trr:

 

  1. Plačilo po predračunu; Blago lahko poravnate po predračunu, na transakcijski račun: IBAN SI56 0297 1009 2544 712 (NLB d.d.) sklic: 00  številka naročila  (primer: 00  15-10-2014-0002)
  2. Ob prevzemu: naročeno blago plačate z gotovino ali plačilno kartico dostavljalcu GLS ob prevzemu pošiljke. V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke plačate tudi ob prevzemu v vaši enoti depoja GLS. Če izberete ta način plačila, bo pošiljka odposlana v navedenem dobavnem rokuob izdelku na spletni strani.
  3. Obvestilo kupcu.thumb 160x223- Na obroke: Samo s  plačilnimi karticami NLB
  4. PRI PLAČILU NA OBROKE JE OBRAČUNANA REDNA CENA IZDELKA!
  5. https://www.nlb.si/obroki
  6. PREDNOSTI
    • enostavno z uporabo vaše NLB Plačilne kartice MasterCard, Visa in/ali Karanta (ne velja za posojilni kartici)
    • brez dodatne dokumentacije
    • brez obresti in dodatnih stroškov pri NLB,
    • za nakup na obroke se odločite neposredno ob plačilu s kartico na prodajnem mestu,
    • največje število enakih obrokov je lahko 12.

    Nakup na obroke je mogoč v višini razpoložljivega limita na kartici, pri čemer posamezni obroki zapadajo v plačilo mesečno. Ob plačilu s kartico bo banka za celotni znesek nakupa zmanjšala razpoložljivi limit porabe na kartici. Po izvedenem mesečnem plačilu porabe bo banka za višino poravnanega obroka sprostila razpoložljivi limit porabe na kartici. Če bi želeli obstoječ limit porabe na vaši kartici povišati, lahko oddate vlogo za povečanje limita prek NLB Klika ali v NLB poslovalnici.

    Nakup na obroke lahko opravite na prodajnih mestih, označenih z nalepko Nakupi na obroke (levo zgoraj). Za nakup zadostuje vaša obstoječa NLB Plačilna kartica MasterCard, Visa in/ali Karanta (ne velja za posojilni kartici).Stroški Nadomestila se prištejejo k številu mesečnih obrokov.

  7. Izvleček iz NLB Tarife za področje poslovanja s prodajnimi mesti:

    Nadomestilo za uporabo storitve Nakupi na obroke
    Št. obrokov..... Nadomestilo*
    1.........................0,00 EUR
    2.........................3,00 EUR
    3.........................4,50 EUR
    4 ........................6,00 EUR
    5 ........................9,00 EUR
    6 ......................10,80 EUR
    7 ......................12,60 EUR
    8 ......................14,40 EUR
    9 ......................18,00 EUR
    10 ....................20,00 EUR
    11 ....................22,00 EUR
    12 ....................24,00 EUR
    * Nadomestilo se bo zaračunavalo od vključno 1. 8. 2014.

    Nakup na obroke izvedete na sedežu podjetja (po predhodni najavi na 040 645 239 ali 040 645 159)
    Največje število enakih obrokov je lahko 2-12, najnižji znesek obroka je 50€. Minimalni znesek nakupa je 100 €

Pogoji poslovanja

Osnovno o pogojih poslovanja

Splošni pogoji poslovanja določajo pravice in obveznosti kupcev spletne trgovine www.trgovina-teddy.siin ponudnika izdelkov, RISP Andreja Drnovšek s.p., Rožna ulica 9, Trebnje, matična številka: 1509420000, s šifro dejavnosti C14.390,   Davčna številka: 98377825.

V spletni trgovini kupci lahko naročajo izdelke, ki so navedeni na teh straneh in so na voljo do odprodaje zalog ali po naročilu 1-4 tedne čakalne dobe. Izdelki višje vrednosti (nad 40€ ki se naročajo neposredno sproti pri proizvajalcu so plačljivi in dobavljivi po predračunu)

Zaradi različno kvalitetnih prikazovalnikov slik ali drugih vzrokov, lahko pride do odstopanj v barvnih odtenkih.

Cene

Vse navedene cene za izdelke so izražene v EUR. V cenah izdelkov DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost. Cena, po kateri ste blago naročili velja dokler blaga ne dostavimo. Cene izdelka in strošek poštnine so vidni v nakupovalni košarici še pred zaključkom naročila. Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo. Pogodba o nakupu blaga med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov

Izdelava izdelkov po meri

Nekateri izdelki so izdelani po merah, ki jih poda kupec. Teh izdelkov ni mogoče vrniti, saj niso predmet redne prodaje, ampak se tolerirajo kot izdelava po naročilu!

Potrditev naročila

Po zaključku naročila bo kupec na svoj elektronski naslov, ki ga je posredoval ob naročilu, prejel elektronsko obvestilo o vseh podrobnostih o naročilu. Z omenjenim sporočilom je kupec seznanjen, da nas lahko v primeru kakršnihkoli vprašanj kontaktira preko elektronske pošte: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

TOP
Avtorske pravice © 2015 Otroška trgovina Teddy
Vse pravice pridržane.